• Чому дітям важко вчити фізику в школі? Як їм у цьому можна допомогти?
Новини компаній
15:47, 5 червня 2020 р.

Чому дітям важко вчити фізику в школі? Як їм у цьому можна допомогти?

Новини компаній

Технічний прогрес та інформаційно-комунікаційні технології продовжують стрімко розвиватися. Фізика була і залишається рушієм змін, що лежать в основі наукових досягнень.

Фізики найбільш затребувані у космічній та авіаційній сферах, геології, електро-, газо-, теплопостачанні, бездротовому зв’язку, електротехніці, транспорті. Без знання природних законів не обходиться будівництво, медицина, інженерія, машинобудування. Перспективними напрямами застосування фізичних знань є мережеві технології, інформаційна електроніка, наноіндустрія.

Кожне відкриття у фізиці призводить до чергового стрибка у розвитку технологій. З’являються нові високооплачувані професії та кар’єрні перспективи. Запускаються експериментальні проекти у міжнародних масштабах. Тож, аби отримати роботу у сфері високих технологій, потрібно мати знання прикладної фізики та бути широкопрофільним фахівцем-фізиком.

З якими проблемами стикається дитина під час вивчення фізики у школі?

Чому дітям важко вчити фізику в школі? Як їм у цьому можна допомогти?, фото-1

Шкільні уроки фізики позбавлені практичного змісту. Лабораторним кабінетам бракує обладнання для елементарних дослідів. Тож заняття носять здебільшого теоретичний характер. Часто задачі та формули просто завчаються замість пояснення суті фізичних закономірностей та явищ. На окремі складні теми відводиться мало навчальних годин.

Учитель не встигає досконало й наочно пояснити матеріал та закріпити отримані знання. Учні, які пропустили певну кількість уроків, мусять наздоганяти теми самостійно. Школярам, що відстають, приділяють недостатньо уваги.

Натомість репетитор з фізики намагається підібрати індивідуальний підхід до кожної дитини. Педагог аналізує здібності та базові знання учня й відповідно до цілі навчання розробляє персональну програму. Добирається і найбільш ефективна методика викладання. Саме допомога репетитора гарантує вступ до університету на фізичну спеціальність.

Переваги занять з репетитором очевидні:

• адаптація навчання до потреб і запитів учня;
  • надійний педагогічний контроль;
  • вичерпне пояснення матеріалу;
  • забезпечення якісною навчальною літературою;
  • експериментальний, практичний формат занять

Як репетитор допоможе дитині вивчити фізику швидше та ефективніше?

Зацікавити школяра різноманіттям фізичних експериментів може лише репетитор. Фізика охоплює безліч своєрідних принципів та закономірностей, які потребують ґрунтовного роз’яснення та наочної демонстрації. Задачі практичного змісту важливо навчитися перетворювати у фізичні моделі. Наприклад, застосування закону Ньютона для визначення сили тяги двигуна переводиться у формули та рівняння.

Приватний учитель забезпечить поглиблене вивчення предмета й допоможе успішно скласти ЗНО та будь-який інший екзамен. Кожен урок – це можливість поставити вчителю безліч запитань, отримати вичерпні відповіді, пояснення, приклади розв’язання та виправлення помилок. Репетитор фізики онлайн залучає інтернет-ресурси, спеціальні програми, відеоуроки фізичних явищ та експериментів, ігрові завдання.

Кожна нова тема неодмінно пов’язана з попередньою. Професійний викладач гарантує швидке освоєння фізики завдяки:

• систематичності занять;
  • послідовності навантажень і тем;
  • кваліфікованому плануванню уроків;
  • інноваційним методикам викладання;
  • практичному закріпленню вивченого матеріалу

Освоюйте фізику з репетитором

Поспішайте знайти хорошого педагога! Зробіть внесок у гарну та якісну освіту своєї дитини вже сьогодні, не втрачаючи час. Серйозно займіться пошуками особистого вчителя.

Знайти фахівця можна онлайн, скориставшись сайтами із підбору репетиторів. Впишіть запит, скажімо «репетитор по фізиці, Дружківка». Заходьте на сайти, знайомтесь з анкетами викладачів та обирайте найкращого.

Пам’ятайте: знання з фізики відкривають перед дитиною чимало перспектив:

• престижна спеціальність;
  • добре оплачувана робота;
  • кар’єрне зростання;
  • можливість брати участь у наукових розробках та проектах;
  • статус експерта у певній фізичній галузі;
  • закордонні стажування