• Головна
  • Для чого потрібен і яким може бути корпоративний сайт?
Реклама
18:56, 10 липня 2020 р.

Для чого потрібен і яким може бути корпоративний сайт?

Реклама

Існує кілька типів сайтів, покликані вирішувати різні завдання. Один з них - корпоративний сайт. Він являє собою сайт, який служить представником компанії в інтернеті. Він містить інформацію про діяльність компанії, контакти та адреси, список послуг або каталоги товарів. На сайті є форма зворотного зв'язку. Сайт цільовий, розрахований на таку аудиторію, як бізнес-партнери, клієнти та преса.

Корпоративний сайт - необхідний атрибут середнього та великого бізнесу, а також унікальний інструмент для командної роботи над завданнями й проектами, для ведення CRM-баз даних, документообігу, для ефективних внутрішніх комунікацій та PR-кампаній. Сьогодні багатофункціональний сайт є у будь-якої компанії, якій не чужі поняття фірмового стилю й корпоративної культури.

Функції такого сайту

Корпоративний веб сайт це зовні орієнтований портал, який має певний набір функцій. Вся інформація, що розміщується на такому ресурсі, має чіткі функції.

Сайт представляє собою своєрідну рекламну площадку, покликану залучати нових клієнтів. Аудиторія тут тільки цільова, яка отримує вичерпні відповіді на всі свої питання.

Нові партнери та працівники

Постійний приплив нових ділових партнерів дозволяє компанії постійно розвиватися. На сайті можуть розміщуватися інвестиційні пропозиції, програми для дилерів. Створення корпоративного сайту переслідує ще одну мету - набір співробітників. Для цього розміщується інформація про перспективи кар'єрного зростання, умови роботи, графік, соціальні гарантії та ін.

Імідж компанії

Розробка корпоративного сайту враховує цей момент. Чим краще реалізований сайт, тим більше довіри він викликає у цільової аудиторії.

Види корпоративних сайтів

Сайт-візитка - найпростіший варіант. Його використовують невеликі фірми, або компанії, що не мають повноцінного сайту. Тут розміщується тільки найважливіша інформація, яка необхідна як клієнтам, так й діловим партнерам.

Інформаційний портал - тут немає реклами, публікуються новини, розповідається про нові тренди. Портал працює тільки в одному напрямку. Тут же можуть розташовуватися довідкові служби, торгові майданчики, розсилки. Створення корпоративних веб сайтів цього виду вимагає залучення безлічі фахівців різного профілю.

Промо-сайт призначений виключно для реклами. Створюється для інформування людей про знижки, розпродажі, надходження нових колекцій.

Грамотне наповнення сайту інформацією, її регулярне оновлення призводить до постійного збільшення відвідувачів й популярності компанії. Це призводить до постійного збільшення доходів компанії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...