• Головна
  • ПриватБанк показав інструкцію, як захистити свої гроші від шахраїв
19:11, 9 грудня 2020 р.
Надійне джерело

ПриватБанк показав інструкцію, як захистити свої гроші від шахраїв

ПриватБанк показав інструкцію, як захистити свої гроші від шахраїв

Клієнти ПриватБанку скаржаться на дзвінки інтернет-шахраїв, які намагаються заволодіти чужими грошима.

Про це повідомляє портал "Хвиля" з посиланням на матеріал видання "Мінфін".

Жінка, у якої є рахунок в Приватбанку, поскаржилася на те, що їй почали дзвонити злочинці з метою отримання особистих даних по її кредитній карті.

Клієнтка розповіла, що від неї вимагали вчинити певні дії в телефонному режимі, заявляючи про те, що кредитка нібито заблокована.

Вона зрозуміла, що зіткнулася з інтернет-шахраями і не стала робити те, на чому вони наполягали.

Замість цього клієнтка звернулася в службу підтримки ПриватБанку, фахівці якого допомогли їй впоратися з цією проблемою.

Після публікації відкликання менеджери ПриватБанку висловили задоволення тим фактом, що зуміли допомогти людині, а заодно розмістили оголошення для людей, які можуть зіткнутися зі схожою проблемою.

ПриватБанк показав інструкцію, як захистити свої гроші від шахраїв, фото-1

Співробітники фінансової установи випустили цілу пам'ятку про те, як себе вести, зіткнувшись з шахраями і вимагачами.

Перш за все, в банку порекомендували в разі, якщо виникли сумніви щодо того, з ким ведеться бесіда, питати: "А ви точно з Привату?"

ПриватБанк показав інструкцію, як захистити свої гроші від шахраїв, фото-2

При цьому в фінустанові ввели нову функцію, після чого будь-який клієнт може звірити телефон, з якого надходить дзвінок, зі списком номерів, якими користуються співробітники ПриватБанку.

До того ж, можна відразу в додатку Privat24 переглянути список дзвінків від банку і дізнатися причину, по якій його співробітники вирішили зв'язатися з клієнтом саме таким чином.

Додатково доступна функція перевірки стану дзвінків і вирішення наявних проблем.

Даний сервіс доступний користувачам як продукції Apple, так і власникам мобільних пристроїв, оснащених ОС Android.

У Приватбанку в черговий раз акцентували увагу на тому, що співробітники фінустанови не мають права вимагати особисті дані клієнта.

У тому випадку, якщо це відбувається, необхідно негайно звернутися в службу підтримки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Україна #шахраї #приватбанк #інструкція #захист #користувачі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...