Нативна реклама

Нативна реклама це використання реклами у вигляді корисного контенту, який відповідає зовнішньому вигляду і функціям нашого сайту і не викликає відторгнення у користувачів.

Наше завдання: щоб у користувача після перегляду нативної статті було розуміння про рекламу, але вона була корисною, так як матеріал цікавий, а подача якісна.

Нативна реклама

Залучає формат статті, включаючи редакторську складову, актуальну візуалізацію і технічні рішення, дозволяє створити ефективну комунікацію з користувачем.

Нативная реклама розроблена спеціально для того, щоб не виглядати як реклама, тому її складніше ігнорувати. Замість цього вона виглядає як інша частина вмісту на сторінці в форматі "порад".

Перетворіть користувачів з ефективними нативними статтями і отримуйте результати, не порушуючи призначений для користувача досвід.

Чому маркетологи все частіше звертаються до нативної реклами?

Нативна реклама бореться з втомою
Втома від реклами — це те, що відбувається, коли глядачам стає нудно бачити рекламу. Нативна реклама — це реклама бренду, прихована в редакційному контенті, тому вона не втомлює аудиторію.
Викликає інтерес у користувачів
Споживачі знають, що нативна реклама є формою реклами, але вона позитивно впливає на поведінку покупців і викликає інтерес.
Нативна реклама працює
Споживачі дивляться на нативну рекламу на 53% більше, ніж на медійну рекламу. Нативна реклама створює на 18% більше споживчих намірів.

Вартість послуг

Розрахунок вартості відбувається в індивідуальному порядку, залежно від дизайну проекту, складання контенту і залучення аудиторії